Pejzazi opstine

Izbor jezika / Výber jazyka

A- A A+
upravljanje-otpadom-1.jpg
Lokalna promotivno-informativna akcija u Opštini Bački Petrovca je realizovana u petak 23. septembra 2011. godine u parku ispred biblioteke u Bačkom Petrovcu, kada je otpočela i akcija sakupljanja električnog i elektronskog otpada.
 U parku je postavljen štand sa pripremljenim promotivnim materijalom, a od 10.00 do 11.30 časova sa građanima i građankama razgovarala je inspektorka za zaštitu životne sredine u Opštini Bački Petrovac Tatiana Milina Turanova, koja je i član Međuopštinske radne grupe za zaštitu životne sredine i održivi razvoj pri Južnobačkom okrugu.
c_640_300_16777215_00_images_stories_vesti_upravljanje-otpadom-2.jpg
 Zainteresovanim je prezentovan cilj izrade Lokalnog plana upravljanja otpadom Opštine Bački Petrovac, njegove osnovne komponente, glavni akteri i njegov značaj. Cilj ovog važnog segmenta projekta je jačanje svesti lokalnog stanovništva o značaju sprovođenja Lokalnog plana upravljanja otpadom i pravilnog odlaganja otpada, kao i direktno uključivanje građana i građanki u aktivnu zaštitu životne sredine.
 Takođe je građanima deljen upitnik u vezi posedovanja električnog i elektronskog otpada a čije sakupljanje će biti organizovano nakon sakupljenih ispunjenih upitnika od strane inspekcije za zaštitu životne sredine.
 Akciju je pomoglane nemačka organizacija za internacionalnu saradnju - GIZ u saradnji sa Južnobačkim upravnim okrugom, Međuopštinskom radnom grupom za zaštitu životne sredine i održivi razvoj i udruženjem "Inženjeri zaštite životne sredine" pa je prisutnim podeljeno 50 brošura "Šta je lokalni plan upravljanja otpadom opštine Bački Petrovac?" koje su izradili članovi udruženja “Inženjeri zaštite životne sredine” u saradnji sa članovima Međuopštinske radne grupe za zaštitu životne sredine iz Bačkog Petrovca, 50 platnenih torbi, 100 olovaka i 250 bedževa.
 Više od 200 građana i građanki prišlo je štandu i postavljalo različita pitanja, pre svega o tome kako će se rešenja predvidjena Lokalnim planom odraziti direktno na njihova domaćinstva i organizacije.
 Medijski je akciju propratila Radio-televizija Vojvodine i lokalni Infokanal i nedeljnik “Hlas ľudu”.