Pejzazi opstine

Izbor jezika / Výber jazyka

A- A A+
dmc dunav prez 06
Pokrajinska vlada i Regionalna razvojna agencija Bačka predstavile su dana 19. februara 2015 . godine u holu Vlade APV projekat pod nazivom „Uspostavljanje destinacijske menadžment strukture za područje Dunava i Fruške gore“. Prisutnima su se ovom prilikom obratili direktor Regionalne razvojne agencije Bačka Srđan Vezmar, pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu Branislav Bugarski, zamenik pokrajinskog sekretara za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova Balint Juhas, direktor Regionalne razvojne agencije Srem Milan Mirić, kao i predstavnici partnera iz Hrvatske - predsednik hrvatske udruge kampista Adriano Palman, direktor IT firme ,,Infosit“ d.o.o. iz Poreča Goran Mrvoš i predsednica udruženja „Istra Inspirit“ Manuela Hrvatin. Predstavljanju projekta prisustvovali su predstavnici opština učesnica u projektu i predstavnici Ambasade Slovačke u Republici Srbiji i ostali zainteresovani. Ispred Opštine Bački Petrovac prezantaciji projekta je prisustvovao predsednik Opštine Bački Petrovac Pavel Marčok.
 
Prva faza projekta u trajanju od 8 meseci podrazumeva osnivanje Destinacijske menadžment kompanije – Dunav. Realizaciju ove faze projekta sufinansiraju Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova i Pokrajinski sekretarijat za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu sa ukupno 20 miliona dinara. 
 
Realizacijom ovog projekta stvaraju se preduslovi za uspešno pozicioniranje Fruške gore i reke Dunav na globalnom i domaćem tržištu, putem uspostavljanja Destinacijske menadžment kompanije „DMC Dunav“. Nosilac projekta je Regionalna razvojna agencija Bačka sa devet opština - Bač, Bačka Palanka, Bački Petrovac, Bečej, Beočin, Srbobran, Sremski Karlovci, Žabalj i Titel a uz učešće Evropskog pokreta u Novom Sadu. Partneri na projektu iz Evropske unije su Kamping udruženja Hrvatske i Udruženje ,,Istra Inspirit“.
 
Direktor Regionale razvojne agencije Bačka Srđan Vezmar istakao je značaj ovog jedinstvenog projekta, koji ima za cilj osnivanje jedine destinacijske kompanije na slivu Dunava u Evropi, koja će uspešnim povezivanjem devet opština kreirati jedinstven turistički proizvod i pružiti kako privrednicima, tako i stanovništvu i posetiocima značajno iskustvo. 
 
Prisutnima se ovom prilikom obratio pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu Branislav Bugarski koji je rekao da je razlog za podršku ovom projektu taj što je postavljen glavni cilj, da u saradnji sa gradovima i opštinama, na svim nivoima vlasti, dođe do promene načina razmišljanja. To znači da javni sektor mora da bude uslužni servis građana a samim tim i turističkim radnicima ili onima koji promovišu i plasiraju svoje proizvode.
Kako je ocenio sekretar Bugarski, ovaj projekat se može koristiti kao dobar instrument za promociju aktivnosti koje sprovodimo i promociju regiona srednjeg Dunava.
 
Zamenik pokrajinskog sekretara za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova Balint Juhas ovom prilikom je naglasio značaj same geografske regije obuhvaćene projektom, posebno sa aspekta diverziteta, multietničnosti i multinacionalnosti, što krasi samu turističku ponudu, jer svaka nacionalna zajednica ima mnogo da ponudi u kulturološkom, istorijskom i gastronomskom smislu.
 
Opšti cilj projekta je sprovođenje definisanih prioriteta razvoja turizma u opštinama, koji su predviđeni akcionim planovima, kroz definisanje jedinstvene turističke destinacije na području južne Bačke i severnog Srema uz reku Dunav, Tisu i planinu Frušku goru, kao i sprovođenje aktivnosti podizanja njene konkurentnosti i jačanja pozicije na turističkom tržištu Republike Srbije i regiona kroz implementaciju dugoročnih i srednjoročnih ciljeva i turističkih proizvoda definisanih u Marketing strategiji turizma AP Vojvodine i akcionim planovima opština.
 
Regionalna razvojna agencija Bačka sprovodi i radionice koje učesnike upoznaju sa temama poput konkurentske prednosti cene, usluge i kvaliteta, te kako i na koji način dizajnirati proizvod i zajednički nastupiti u oblasti marketinga i strategije promocije destinacije i privrednih subjekata. Cilj održavanja radionica je jačanje turističke ponude, konkurentnosti i promocije cele destinacije, kako na domaćem, tako i na inostranom tržištu.
gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1 gallery1