Republika
Srbija
Autonomna
Pokrajina Vojvodina
OPŠTINA
BAČKI PETROVAC
OPŠTINSKO
VEĆE
KOMISIJA ZA
DAVANJE ZAKUP,OTUĐENJE I PRIBAVLJANJE
NEPOKRETNOSTI
U JAVNU SVOJINU OPŠTINE BAČKI PETROVAC
Broj: 46-52/2014-05
Dana: 13.10.2014.godine
Bački
Petrovac
Opštinsko veće Opštine Bački
Petrovac-Komisija za davanje u zakup, otuđenje i pribavljanje nepokretnosti u
javnu svojinu Opštine Bački Petrovac, na
osnovu člana 3. Odluke o uslovima i postupku sprovođenja pribavljanja i
otuđenja neposrednom pogodbom, kao i davanja u zakup, pribavljanja i otuđenja
nepokretnosti iz javne svojine Opštine Bački Petrovac putem javnog nadmetanja i
prikupljanja pismenih ponuda („Službeni list opštine Bački Petrovac“, br. 4/14)
i Zaključka Opštinskog Veća br.016-4/3-2014 od 08.09.2014. godine, dana
13.10.2014.godine, raspisuje
O g l a s
Za davanje u
zakup poslovnih prostorija u javnoj svojini
opštine Bački Petrovac, korisnika mesne zajednice Maglić, prikupljanjem pismenih ponuda
1. Raspisuje se Oglas za davanje u zakup
poslovnih prostorija koje su u javnoj svojini Opštine Bački Petrovac-korisnika
Mesne zajednice Maglić, prikupljanjem pismenih ponuda.
Poslovne prostorije se daju u zakup po tržišnim uslovima:
Opis i adresa poslovnih prostorija |
Podaci o nepokretnosti iz javnih knjiga o nepokretnostima |
Namena poslovnih prostorija |
Površina poslovnih
prostorija koje se izdaju u zakup |
|
Početna mesečna visina zakupnine za posl.prost. |
1.Veliki
hol Doma kulture sa sanitarnim čvorom i priručnim magacinom i deo platoa ispred
Doma kulture, u Magliću, ul. Maršala Tita 46 |
Dom kulture - sagrađ. na parc. 924 u k.o.
Maglić ul. Maršala Tita 46, upisan u Listu nepokretnosti 1444 |
Obavljanje
ugostiteljske delatnosti (za potrebe
„kafića“) |
190 m2 površina kafića i
100 m2 površina platoa za potrebe letnje bašte |
|
170 evra u dinarskoj
protivvrednosti po srednjem zvaničnom kursu NBS na dan uplate |
2.Poslovni prostor
pekara sa magacinom i sanitarnim čvorom i dvorišni prostor u Magliću,ul.
Svetozara Markovića 46 |
Pekara upisana u List
nepokretnosti br.1460, parc. br. 757 u k.o. Maglić, ul.Svetozara Markovića 46 |
Obavljanje pekarske
delatnosti |
170
m2 površina pekare sa sanit . čvorom i 123 m2 površina dvorišnog prostora |
|
150 evra u dinarskoj
protivvrednosti po srednjem zvaničnom kursu NBS na dan uplate |
Poslovne prostorije pod
red. br. 1. se daju u zakup za
obavljanje ugostiteljske delatnosti a poslovne prostorije pod red. br. 2. za obavljanje pekarske delatnosti.
2. Rok trajanja zakupa je 5
godina, sa mogućnošću produženja zakupa.
Nakon potpisivanja ugovora o zakupu zakupac je u obavezi da u roku od 30
dana poslovni prostor stavi u funkciju.
3. Uvid u dokumentaciju: Položaj
i skica poslovnih prostorija koje se daju u zakup putem ovog oglasa, akt
o vlasništvu, može se izvršiti u Mesnoj zajednici Maglić, Opština
Bački Petrovac, u zgradi mesne zajednice Maglić, ul. Maršala Tita br.46.
, svakog radnog dana od 8,oo do 12,oo časova. Kontakt osoba: Mile
Nišić, telefon: 021/785-188.
4. Ponuđeni iznos zakupnine mora biti izražen u evrima i mora
biti veći od početnog iznosa iz javnog oglasa. Plaćanje se vrši mesečno,
do 5-tog u mesecu za prethodni mesec .
5. Za učešće u postupku
prikupljanja ponuda putem ovog oglasa se utvrđuje depozit u iznosu od 20% od ponuđene zakupnine.
6. Kriterijumi za izbor
najpovoljnijeg ponuđača:
1.
Poslovne prostorije Velikog hola Doma kulture sa ostalim pratećim objektima će
dobiti u zakup ponuđač koji ponudi najveći iznos mesečne zakupnine i koji ponudi investiciono ulaganje
na zameni portala i ulaznih vrata ALU- profilima: petokomorni ALU profil sa
termo prekidom zastakljen termoizolacionim staklom 4+12+4 sa argonom, u prvoj
godini korišćenja prostorija. Od uloženog investicionog ulaganja 50%
vrednosti investicije je na teret korisnika a ostalih 50% se
umanjuje od utvrđene visine zakupa poslovnog prostora. Saglasnost na ponuđenu
vrednost investicionog ulaganja daje Savet Mesne Zajednice Maglić.
2.
Poslovni prostor pekara sa pratećim objektima i posl. prostorom će dobiti u
zakup ponuđač koji ponudi najveći iznos mesečne zakupnine.
3.
Da ponuđači imaju najmanje 5 godina iskustva u obavljanju delatnosti
ugostiteljstva, odnosno pekarstva.
Ukoliko u postupku dva ili
više ponuđača ponude isti iznos zakupnine i istu visinu investicionog ulaganja
na zameni portala i vrata, Komisija
zadržava pravo da izbor najpovoljnijeg ponuđača izvrši po slobodnom uverenju.
7. Učesnici u postupku prikupljanja ponuda mogu
biti pravna i fizička lica, koja su izmirila lokalne poreske obaveze prema
budžetu Opštine Bački Petrovac.
8. Ponuda mora da sadrži:
1.
za fizička lica: ime i prezime, JMBG i adresu stanovanja
2.
za preduzetnike i pravna lica: poslovno ime, matični broj i PIB,
sedište, potpis ovlašćenog lica i pečat.
3.
ponuđeni iznos zakupnine, koji mora biti izražen u evrima i mora
biti veći od početnog iznosa iz javnog oglasa.
9. Uz ponudu se dostavlja:
1. dokaz o uplaćenom depozitu u vsini od
20% od ponuđene zakupnine koji se uplaćuje
na žiro račun: 840-742152843-59
poziv na broj 97
59-207 Prihodi od zakupnine
poslovnog prostora u korist nivoa opštine,
2. uredno ovlašćenje za
zastupanje,
3. fotokopija lične karte za
fizička lica,
4. rešenje o upisu u Registar
privrednih subjekata ili drugi odgovarajući registar,
5. dokaz da je ponuđač izmirio
lokalne poreske obaveze prema budžetu Opštine Bački Petrovac, i budžetu Opštine
u kojoj ima sedište firme,
6. Potvrdu banke da ponuđač
nije u blokadi zadnjih mesec dana.
10. Adresa za dostavljanje ponude: Učesnik u postupku svoju
ponudu dostavlja u
zatvorenoj koverti sa naznakom da se radi o ponudi
za davanje u zakup poslovnih prostorija u MZ Maglić i vidnom napomenom „ NE OTVARATI“. Ponuda se šalje poštom preporučeno, a može se
predati i u uslužnom centru Opštinske uprave Opštine Bački Petrovac na prizemlju
zgrade sedišta Opštine Bački Petrovac u Bačkom Petrovcu, ulica Kolarova broj
6. na šalteru pisarnice, sa naznakom za „ Komisiju za davanje u zakup, otuđenje i pribavljanje nepokretnosti u javnu
svojinu Opštine Bački Petrovac“
11. Rok za
podnošenje ponude: je 15 dana od dana oglašavanja, do 14:00 časova.
Neblagovremena , odnosno neuredna ponuda će se
odbaciti.
12. Otvaranje prispelih ponuda na oglas je
30. oktobra 2014.godine , u Maloj sali zgrade
opštine Bački Petrovac, Kolarova 6, sa početkom u 13,00 časova, uz
prisustvovanje prijavljenih na oglas.
Postupak
prikupljanja ponuda javnim oglasom smatra se uspelim ako je prispela bar jedna
uredna i blagovremena ponuda.
13. Rok za povraćaj depozita učesnicima
koji nisu uspeli u postupku prikupljanja pismenih ponuda: Učesniku
u postupku koji je ponudio najviši iznos zakupnine se uplaćeni depozit zadržava
do potpisivanja ugovora. Učesniku u
postupku koji ne ponudi najviši iznos zakupnine, depozit za učešće će se
vratiti najkasnije u roku od 5 dana od dana otvaranja ponuda. Ponuđač -učesnik u
postupku koji odustane od ponude, ili u roku od 30 dana od dana dostavljanja
Rešenja o davanju u zakup poslovnih prostorija ne pristupi zaključenju
ugovora, gubi pravo na povraćaj uplaćenog depozita .Ukoliko podnosilac
prijave ne prihvati početnu visinu zakupnine, gubi pravo na vraćanje depozita.
14.
Objavljivanje Oglasa: Oglas će se objaviti na SAJT-u Opštine Bački Petrovac dana 13.10.
2014. godine.
PREDSEDNIK
KOMISIJE
Miroslav Čeman
Tekst oglasa preuzmite ovde.