Општинска управа

начелник Општинске управе
Растислав Лабат, дипл.прав.

Оделење за општу управу, друштвене службе и опште заједничке послове
руководилац Кристина Бенка Стојисављевић,  маст.прав.

Оделење за привреду, урбанизам, комунално - стамбене и инспекцијске послове
руководилац Душко Лукач, стр.инг.спец.

Оделење за буџет, финансије и пореску администрацију
руководилац: Милена Нишић, спец.струк.екон.

Служба Скупштине општине и Општинског већа
шеф  службе Јованка Симендић -Милић, дипл.прав. 
 
Општинско правобранилаштво
правобранилац Павел Северини, маст.прав.

Општинска управа:

1) припрема нацрте прописа и других аката које доноси Скупштина општине и председник општине;
2) извршава одлуке и друге акте Скупштине општине и председника општине;
3) решава у управном поступку у првом степену о правима и дужностима предузећа, установа и других организација из изворног делокруга општине,
4) обавља послове управног надзора над извршавањем прописа и других општих аката Скупштине општине;
5) извршава законе и друге прописе чије је извршавање поверено општини;
6) обавља стручне и друге послове које утврди Скупштина општине и председник општине.

Општинском управом руководи начелник. 
Функцију начелника обавља дипл.прав. Растислав Лабат

У Општинској управи је запослено 41 радник.

Основне организационе јединице Општинске управе су:

  1.  Одељење за општу управу, друштвене службе и опште заједничке послове,
  2. Одељење за привреду, урбанизам, комунално – стамбене и инспекцијске послове
  3. Одељење за буџет, финансије и пореску администрацију,
  4. Служба Скупштине општине и Општинског већа,
  5. Кабинет председника општине.


Одељење за општу управу, друштвене службе и опште заједничке послове обавља следеће послове из области опште управе: спроводи законе и друге прописе, чије је непосредно спровођење поверено Општини у области држављанства, матичних књига, брака, личног имена, матичних бројева грађана и других послова из личног статуса грађана, бирачких спискова, попис и процена имовине умрлих лица у циљу покретања оставинског поступка, послови архивског депоа и канцеларијског пословања. Предлаже и припрема нацрте аката које доноси Скупштина општине, председник општине и Општинско веће за чије спровођење је одговорно ово Одељење, затим предлаже и припрема нацрте појединачних и општих аката које доноси начелник Општинске управе, обавља послове писарнице и архиве, послове овере потписа и рукописа, послове пружања бесплатне правне помоћи грађанима, послове безбедности и заштите здравља на раду и заштите од пожара, те послове припремања и организовања рада у ратном и ванредном стању у складу са планом одбране. Припрема и спроводи акциони план за унапређење рада и модернизацију послова Општинске управе а посебно за унапређење електронске комуникације Општинске управе са грађанима и другим субјектима, послове информатике и АОП за потребе органа Општине.

Из области друштвених делатности ово Одељење обавља: управне, стручне и административне послове непосредног спровођења закона и других прописа који су поверени Општини у областима друштвене бриге о деци, дечјег додатка, права на породиљско одсуство, родитељског додатка, инвалидско – борачке заштите, остваривања права избеглих, расељених и прогнаних лица, социјалне заштите, основног образовања и ученичког и студентског стандарда, обављање послова који се односе на друштвени положај омладине, формулисање и предлагање омладинске политике и стратегије, праћење рада организација која окупљају омладину. Припрема нацрте аката које доноси Скупштина општине, председник општине и општинско веће, за чије спровођење је одговорно Одељење. Врши нормативне, стручне и административне послове који се односе на задовољавање одређених потреба грађана у области предшколског, основног и средњег образовања и васпитања, културе, физичке културе, здравства и социјалне заштите, друштвене бриге о деци, јавног информисања од локалног значаја и друге послове које му повери Скупштина општине, Општинско веће и начелник Општинске управе.

Из области општих и заједничких послова обавља: послове умножавања материјала, послове обезбеђења објеката, послове телефонске централе, загревања пословних просторија, послове противпожарне заштите и друге помоћне и техничке послове, послове возача путничких возила и набављача, те послове одржавања зграде Општине.

За извршење поверених послова из изворне надлежности Општине као организациони облик Општинске управе у саставу Одељења за општу управу, друштвене службе и опште заједничке послове образују се месне канцеларије, за следећа насељена подручја:

  1. Месна канцеларија Гложан, за насељено место Гложан,
  2. Месна канцеларија Кулпин, за насељено место Кулпин,
  3. Месна канцеларија Маглић, за насељено место Маглић.


Месне канцеларије врше послове који се односе на: лична стања грађана (вођење матичних књига, издавање извода и уверења, састављање смртовница, вршење пописа имовине и др.), оверу рукописа, преписа и потписа, вршење послова пријемне канцеларије за општинске органе управе и других административно-техничких послова, као поверених од стране Општине.

Одељење за привреду, урбанизам, комунално – стамбене и инспекцијске послове обавља следеће послове: управне послове у непосредном спровођењу закона и других прописа, чије је извршење поверено Општини у областима комуналних и стамбених делатности, урбанизма, просторног планирања, грађевинског земљишта и пословног простора, локалних путева, улица и других јавних објеката од општег значаја, спроводи обједињену процедуру за: издавање локацијских услова, издавање грађевинске дозволе, пријаву радова, издавање употребне дозволе, за прибављање услова за пројектовање, односно прикључење објеката на инфраструктурну мрежу, за прибављање исправа и других докумената које издају имаоци јавних овлашћења, а услов су за изградњу објеката, односно за издавање локацијских услова, грађевинске дозволе и употребне дозволе из њихове надлежности, као и обезбеђење услова за прикључење на инфраструктурну мрежу и за упис права својине на изграђеном објекту, послове аналитичког праћења стања у привреди, обавља послове координације приликом израде стратешких планова развоја у областима од значаја за развој Општине, врши стручне анализе неопходне за утврђивање приоритета у области развоја Општине, даје стручно мишљење о предлозима развојних пројеката у насељеним местима општине, који се делимично или потпуно финансирају из буџета Општине, уређује и обезбеђује посебне услове и организацију друмског саобраћаја као и ауто такси превоза путника на подручју Општине, обавља послове у области цена стамбено – комуналних услуга, занатства, угоститељства и туризма, заштите и унапређивања животне средине, заштите у случају елементарних непогода. Одељење затим врши послове инспекцијског надзора у области изградње објеката, комуналних делатности, заштите животне средине у Општини и превоза путника у друмском саобраћају, припрема нацрте аката које доноси Скупштина општине, председник општине и Општинско веће, припрема аналитичке и друге материјале из свог делокруга, прати радове у области пољопривреде, привреде и статистике, предлаже мере подстицаја и помоћи пољопривредној производњи и малим и средњим предузећима и предузетницима у Општини.

Обавља и управне, нормативне и стручне послове из области: уређивања, коришћења, унапређивања и заштите грађевинског земљишта, одржавања, заштите и развоја локалних и некатегорисаних путева, као и улица у Општини Бачки Петровац, планирање,  управљање и надзор над изградњом комуналних објеката, развој и одржавање комуналних објеката, одржавање, заштита, развој, управљање и уређење јавних површина и јавних зелених површина, одржавање, развој и управљање стамбеним зградама и становима у јавној својини Општине Бачки Петровац, пројектовање, планирање, развој и надзор у области комуналних делатности.

Путем канцеларије за локални економски развој остварује сарадњу са предузетницима, малим и средњим предузећима, пружа им стручну помоћ у писању пројеката, бизнис планова, прати објављивање пројеката везаних за развој, води евиденцију о сачињеним пројектима. Врши послове превоза и одржавања службених возила Општине

Одељење за буџет, финансије и пореску администрацију обавља следеће послове: припрема нацрт Одлуке о буџету и Одлуке о консолидованом завршном рачуну буџета, припрема нацрте аката које доноси Скупштина општине, председник општине и Општинског веће из надлежности Одељења, врши послове извршења буџета, финансијског планирања, управљања средствима и преузетим обавезама консолидованог рачуна трезора, управљања дугом, врши послове буџетског рачуноводства, управља готовинским средствима, врши послове интерне контроле, утврђивања, наплате и контроле изворних јавних прихода у складу са законом, израђује појединачне акте за извршне органе власти и Скупштину, обавља имовинско – правне послове који се односе на управљање, коришћење и располагање имовином и евиденцију непокретности у јавној својини Општине Бачки Петровац, учествује у изради нормативних аката Општинске управе у делу локалне пореске администрације, води регистар обвезника изворних локалних јавних прихода, обавља послове утврђивања локалних јавних прихода на основу одлуке скупштине, као и евиденцију о истом – примена јединствених стандарда, дефиниција, класификација, номенклатура, кодирања података и технике обраде у складу са јединственим информационим системом за локалне јавне приходе, обавља административно – стручне послове јавних набавки за потребе органа општине. Припрема и израђује предлог финансијског плана директног буџетског корисника, припрема захтеве за промену апропријације, припрема и оверава захтеве за плаћање и трансфер средстава и проверава пратећу документацију, води помоћне пословне књиге и врши њихово усаглашавање са главном књигом трезора, саставља консолидоване периодичне и годишње извештаје, стара се о наплати изворних јавних прихода, води економат за потребе органа општине, друге материјално – финансијске послове и послове које му повери Скупштина општине, председник општине и општинско веће и начелник Општинске управе, те тумачи и примењује системске законе везане за делатност Одељења попут Закона о буџетском систему, Закона о финансирању локалне самоуправе итд.

Служба Скупштине општине и Општинског већа обавлја следеће послове: стручне и организационе послове за припрему седница Скупштине општине и њених радних тела. Припрема нацрте аката које доноси Скупштина општине, њени органи и њена радна тела, стручно обрађује и реализује акте усвојене на седницама Скупштине општине и њених радних тела. Врши послове који су везани за представке и предлоге грађана, пружа помоћ одборницима у изради аката које подносе Скупштини општине и њеним радним телима, врши преводилачке послове а везане за службену употребу словачког језика и писма пред Скупштином општине и њеним органима и телима. Врши послове уређивања „Службеног листа општине Бачки Петровац“, административно – техничке послове и послове вођења записника за Скупштину општине и њена радна тела, врши послове из области радних односа изабраних, постављених и запослених лица у Општинској управи и друге послове које јој повери Скупштина општине, председник Општине, начелник Општинске управе и секретар Скупштине општине.

Служба Скупштине Општине и општинског већа обавлја и следеће послове: стручне, административне и дактилографске послове за Општинско веће, председника Општине, и радна тела које именује Општинско веће и председник Општине : припрема седнице Општинског већа, стручно обрађује и спроводи акте које доноси Општинско веће, припрема нацрте аката у вршењу надзора над радом Општинске управе код поништавања или укидања аката Општинске управе који нису у сагласности са законом, Статутом и другим општим актом или одлуком коју је донела Скупштина Општине. Припрема нацрте аката које доноси Општинско веће у управном поступку у другом степену из изворног делокруга Општине. Обавлја послове вођења записника на седницама  Општинског већа и његових радних тела, врши административне и друге послове које јој повери председник Општине, Скупштина Општине Општинско веће и начелник Општинске управе. Обавлја послове информисања о раду Скупштине Општине и Општинског већа и њихових радних тела.

Кабинет председника општине  обавлја следеће послове:  стручне, саветодавне, организационе и административно-техничке послове за остваривање надлежности и овлашћења председника и заменика председника Општине, који се односе на представљање општине у односима према правним и физичким лицима у земљи и иностранству. Врши припрему за радне и друге састанке председника и заменика председника Општине, прати активности на реализацији утврђених обавеза, координира активности на остваривању јавности рада, врши пријем странака који се непосредно обраћају председнику и заменику председника Општине, врши протоколарне послове поводом пријема домаћих и страних представника градова, културних, спортских и других представника, поводом додељивања јавних признања и друге протоколарне послове које одреди председник и заменик председника Општине, врши распоређивање аката и предмета који се односе на председника и заменика председника Општине и врши њихово архивирање и сређује документацију везану за њихове активности.

Врши и друге послове по налогу председника и заменика председника Општине.

Радом организационих јединица руководе: 

Одељењем за општу управу, друштвене службе и опште заједничке послове – руководилац маст. прав Кристина Бенка Стојисављевић

Одељењем за привреду, урбанизам, комунално-стамбене и инспекцијске послове – руководилац Душко Лукач,

Одељењем за буџет, финансије и пореску администрацију – руководилац Милена Нишић,

Службом Скупштине општине и Општинског већа – шеф службе дипл.прав. Јованка Симендић Милић

Кабинетом председника општине – шеф кабинета Јелена Сарач.

 

opstinska uprava dijagram

Izbor jezika • Výber jazyka • Избор језика