Uspostavljanje destinacijske menadžment strukture za područje Dunava i Fruške gore

dmc dunav prez 06
Pokrajinska vlada i Regionalna razvojna agencija Bačka predstavile su dana 19. februara 2015 . godine u holu Vlade APV projekat pod nazivom „Uspostavljanje destinacijske menadžment strukture za područje Dunava i Fruške gore“. Prisutnima su se ovom prilikom obratili direktor Regionalne razvojne agencije Bačka Srđan Vezmar, pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu Branislav Bugarski, zamenik pokrajinskog sekretara za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova Balint Juhas, direktor Regionalne razvojne agencije Srem Milan Mirić, kao i predstavnici partnera iz Hrvatske - predsednik hrvatske udruge kampista Adriano Palman, direktor IT firme ,,Infosit“ d.o.o. iz Poreča Goran Mrvoš i predsednica udruženja „Istra Inspirit“ Manuela Hrvatin. Predstavljanju projekta prisustvovali su predstavnici opština učesnica u projektu i predstavnici Ambasade Slovačke u Republici Srbiji i ostali zainteresovani. Ispred Opštine Bački Petrovac prezantaciji projekta je prisustvovao predsednik Opštine Bački Petrovac Pavel Marčok.
 
Prva faza projekta u trajanju od 8 meseci podrazumeva osnivanje Destinacijske menadžment kompanije – Dunav. Realizaciju ove faze projekta sufinansiraju Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova i Pokrajinski sekretarijat za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu sa ukupno 20 miliona dinara. 
 
Realizacijom ovog projekta stvaraju se preduslovi za uspešno pozicioniranje Fruške gore i reke Dunav na globalnom i domaćem tržištu, putem uspostavljanja Destinacijske menadžment kompanije „DMC Dunav“. Nosilac projekta je Regionalna razvojna agencija Bačka sa devet opština - Bač, Bačka Palanka, Bački Petrovac, Bečej, Beočin, Srbobran, Sremski Karlovci, Žabalj i Titel a uz učešće Evropskog pokreta u Novom Sadu. Partneri na projektu iz Evropske unije su Kamping udruženja Hrvatske i Udruženje ,,Istra Inspirit“.
 
Direktor Regionale razvojne agencije Bačka Srđan Vezmar istakao je značaj ovog jedinstvenog projekta, koji ima za cilj osnivanje jedine destinacijske kompanije na slivu Dunava u Evropi, koja će uspešnim povezivanjem devet opština kreirati jedinstven turistički proizvod i pružiti kako privrednicima, tako i stanovništvu i posetiocima značajno iskustvo. 
 
Prisutnima se ovom prilikom obratio pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu Branislav Bugarski koji je rekao da je razlog za podršku ovom projektu taj što je postavljen glavni cilj, da u saradnji sa gradovima i opštinama, na svim nivoima vlasti, dođe do promene načina razmišljanja. To znači da javni sektor mora da bude uslužni servis građana a samim tim i turističkim radnicima ili onima koji promovišu i plasiraju svoje proizvode.
Kako je ocenio sekretar Bugarski, ovaj projekat se može koristiti kao dobar instrument za promociju aktivnosti koje sprovodimo i promociju regiona srednjeg Dunava.
 
Zamenik pokrajinskog sekretara za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova Balint Juhas ovom prilikom je naglasio značaj same geografske regije obuhvaćene projektom, posebno sa aspekta diverziteta, multietničnosti i multinacionalnosti, što krasi samu turističku ponudu, jer svaka nacionalna zajednica ima mnogo da ponudi u kulturološkom, istorijskom i gastronomskom smislu.
 
Opšti cilj projekta je sprovođenje definisanih prioriteta razvoja turizma u opštinama, koji su predviđeni akcionim planovima, kroz definisanje jedinstvene turističke destinacije na području južne Bačke i severnog Srema uz reku Dunav, Tisu i planinu Frušku goru, kao i sprovođenje aktivnosti podizanja njene konkurentnosti i jačanja pozicije na turističkom tržištu Republike Srbije i regiona kroz implementaciju dugoročnih i srednjoročnih ciljeva i turističkih proizvoda definisanih u Marketing strategiji turizma AP Vojvodine i akcionim planovima opština.
 
Regionalna razvojna agencija Bačka sprovodi i radionice koje učesnike upoznaju sa temama poput konkurentske prednosti cene, usluge i kvaliteta, te kako i na koji način dizajnirati proizvod i zajednički nastupiti u oblasti marketinga i strategije promocije destinacije i privrednih subjekata. Cilj održavanja radionica je jačanje turističke ponude, konkurentnosti i promocije cele destinacije, kako na domaćem, tako i na inostranom tržištu.
gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1 gallery1

Popis

Untitled2

JAVNO DOSTAVLJANJE

kulen3

sns baner

vakcina19

izbori2022

JAZAVAC2

razvoj pozitiv baner za sajt

Preuzimanje dokumenata

SREDNJOROCNI PLAN2

PLAN RAZVOJA3

objedinjena procedura

Katastar nepokretnosti - RGZ

Lista javnih nabavki

pravna pomoc

Zaštita životne sredine

baner sajt srpski latinica

Pregled javne imovine

registar stambenih baner

Komasacija Bački Petrovac

Izbor jezika • Výber jazyka • Избор језика