У организацији Центра за социјални рад у периоду од 17 – 19. 11 .2017. г., у просторијама ОШ „Јан Чајак“ у Бачком Петровцу одржана је акредитована обука за услугу социјалне заштите лични пратилац детета. Обуком су обухваћени лични пратиоци који пружају услугу, лица која би у наредном периоду могла бити ангажована за личног пратиоца, представници свих ниво образовног система, вртић, основне и средња школа, представници Интерресорне комисије општине Бачки Петровац, стручни радници центра за социјални рад, координатор службе услуге социјалне заштите „Кучна нега и помоћ у кући“, родитељи деце/ученика који користе услугу личног пратиоца.
Opštinska uprava Bački Petrovac, Odeljenje za privredu, urbanizam, komunalno stambene i inspekcijske poslove, na osnovu člana 63. stav 2. Zakona o planiranju i izgradnji (“Službeni glasnik RS“, br.72/09, 81/09 - ispr., 64/10 – odluka US, 24/11, 121/12, 42/13 – odluka US, 50/13 – odluka US, 98/13 – odluka US, 132/14 i 145/14) i člana 83. stav 2. Pravilnika o sadržini, načinu i postupku izrade dokumenata prostornog i urbanističkog planiranja (“Službeni glasnik RS“, br.64/15), objavljuje:
Opštinska uprava Bački Petrovac, Odeljenje za privredu, urbanizam, komunalno stambene i inspekcijske poslove, na osnovu člana 63. stav 2. Zakona o planiranju i izgradnji (“Službeni glasnik RS“, br.72/09, 81/09 - ispr., 64/10 – odluka US, 24/11, 121/12, 42/13 – odluka US, 50/13 – odluka US, 98/13 – odluka US, 132/14 i 145/14) i člana 83. stav 2. Pravilnika o sadržini, načinu i postupku izrade dokumenata prostornog i urbanističkog planiranja (“Službeni glasnik RS“, br.64/15), objavljuje:
Позивамо Вас на јавну трибину о енергетској ефикасности: обавеза и добит, која ће се одржати у великој сали Скупштине општине Бачки Петровац 28.11.2017. године (уторак) у 18:00 часова.
Dana 03.11.2017. godine održana je 35. sednica Opštinskog veća Opštine Bački Petrovac, sa početkom u 08,10 časova, po pozivu predsednika Opštinskog veća Srđana Simića.
Пред наступајућу зимску сезону командант Штаба за ванредне ситуације, председник општине Срђан Симић са својим сарадницима, одржао је смотру зимске службе са ЈКП „ПРОГРЕС“ Бачки Петровац, ЈКП „КОМУНАЛАЦ“ Маглић и ГЛОАКВАЛИС Д.О.О. Гложан дана 15. новембра 2017. године, на којој је проверена спремност механизације и утврђена количина соли и агрегата неопходне за одржавање саобраћајница у Општини Бачки Петровац у зимским месецима. Како се могло и видети, данашња смотра је показала потпуну опремљеност механизацијом и по тврдњама руководиоца службе, спремни су за све задатке које им предстоје ове зиме.
Poštovani izlagači,
Organizatori manifestacije Božićni bazar u Bačkom Petrovcu obaveštavaju zainteresovane izlagače, koji planiraju da se prijave, o sledećim uslovima i smernicama vezanim za manifestaciju:
Manifestacija Božićni bazar će se održati 17. decembra 2017. godine u Bačkom Petrovcu na Trgu slobode.
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Opština Bački Petrovac
PREDSEDNIK OPŠTINE
Komisija za sprovođenje postupka otuđenja
pokretnih stvari - plastenika
iz javne svojine Opštine Bački Petrovac
Broj: 46-124/2017-05
Dana: 04.12.2017. godine
Bački Petrovac
Komisija za sprovođenje postupka otuđenja pokretnih stvari - plastenika iz javne svojine Opštine Bački Petrovac, na osnovu člana 3. Rešenja predsednika Opštine Bački Petrovac o pokretanju postupka otuđenja pokretnih stvari – plastenika iz javne svojine Opštine Bački Petrovac br. 016-1/292-2017 od 06.11.2017. godine i na osnovu Rešenja predsednika Opštine Bački Petrovac br. 016-1/292-2017-1 od 01.12.2017. godine dana 04.12.2017. godine raspisuje
O G L A S
za otuđenje pokretnih stvari iz javne svojine Opštine Bački Petrovac
u postupku javnog nadmetanja – licitacije
Raspisuje se Oglas za otuđenje pokretnih stvari iz javne svojine Opštine Bački Petrovac u postupku javnog nadmetanja – licitacije, i to: 3 plastenika dimenzija 5m x 10m x 2,1 m, po početnoj ceni od 45.000,00 dinara po jednom plasteniku.
Opis pokretne stvari
|
Količina |
Početna cena po komadu |
Plastenik dimenzija 5m x 10m x 2,1 m, koji obuhvata metalnu konstrukciju sa folijom i delovima za sklapanje |
3 |
45.000,00 din |
Uslovi otuđenja: Plastenici se prodaju u viđenom stanju, a kupac preuzima kuplјenu stvar o sopstvenom trošku. Licitacija će se sprovesti za svaki plastenik posebno.
Podaci o predmetu otuđenja: Pregled plastenika, koji su predmet otuđenja, može se izvršiti u skladištu AD „PD Maglić“ u Magliću (kod železničke stanice), svakog radnog dana od 8,00 do 15,00 časov,a a više informacija se mogu dobiti u Opštinskoj upravi Opštine Bački Petrovac, u Bačkom Petrovcu, ul. Kolarova br. 6. Kontakt osoba: Kristina Benka, telefon: 021/780-378.
Cena: Ponuđeni iznos cene za otuđenje plastenika mora biti veći od početnog iznosa iz oglasa. Licitacioni korak u postupku javnog nadmetanja iznosi 1.000,00 dinara. Plaćanje se vrši odjednom, neposredno nakon potpisivanja kupoprodajnog ugovora.
Kriterijumi za izbor najpovolјnijeg ponuđača: Javno nadmetanje se vrši za svaki plastenik posebno, a plastenik se prodaje učesniku licitacije koji je ponudio najvišu cenu.
Učesnici: Učesnici u postupku javnog nadmetanja mogu biti pravna i fizička lica.
Podnošenje prijave: Prijave za učešće u postupku javnog nadmetanja - licitacije se podnose na posebnom obrascu koji se predaje Komisiji na dan održavanja postupka javnog nadmetanja, neposredno pre održavanja postupka. Kada se jednom počne sa javnim nadmetanjem, nove prijave se neće primati. Obrazac prijave se može preuzeti u pisarnici Opštinske uprave Opštine Bački Petrovac, ili skinuti sa zvanične internet prezentacije Opštine Bački Petrovac.
Prijava za učešće u postupku javnog nadmetanja mora da sadrži:
- za fizička lica: ime i prezime, JMBG i adresu stanovanja
- za pravna lica: poslovno ime, matični broj i PIB, sedište, potpis ovlašćenog lica i pečat.
Uz prijavu za učešće u postupku javnog nadmetanja se podnosi:
- za fizička lica fotokopija lične karte,
- za pravna lica rešenje o upisu u odgovarajući registar privrednih subjekata,
- uredno ovlašćenje za zastupanje (po potrebi).
Polaganje depozita: Za učešće u postupku javnog nadmetanja-licitacije utvrđuje se depozit u iznosu od 5.000,00 dinara, koji se uplaćuje kod Komisije, prilikom podnošenja prijave za učešće u postupku javnog nadmetanja – licitacije, odnosno na da održavanja javnog nadmetanja – licitacije.
Održavanje postupka: Javno nadmetanje – licitacija će se sprovesti 13.12.2017. godine, u Velikoj sali zgrade Opštine Bački Petrovac, Kolarova 6, Bački Petrovac, sa početkom u 11,00 časova. Postupak javnog nadmetanja smatra se uspelim ako je u postupku učestvovao najmanje jedan učesnik.
Rok za povraćaj depozita učesnicima koji nisu uspeli u postupku javnog nadmetanja - licitacije: Učesniku u postupku koji je ponudio najviši iznos cene za otuđenje pokretne stvari zadržava se uplaćeni depozit do potpisivanja kupoprodajnog ugovora i uračunava se u kupoprodajnu cenu. Učesniku u postupku koji ne ponudi najviši iznos cene, depozit za učešće će se vratiti istog dana nakon sprovedenog postupka. Učesnik u postupku koji ne uplati kupoprodajnu cenu na dan potpisivanja kupoprodajnog ugovora, gubi pravo na povraćaj uplaćenog depozita.
Objavlјivanje oglasa: Oglas će se objaviti dana 05.12.2017. godine na oglasnim tablama Opštine Bački Petrovac i Mesnih zajednica, kao i na zvaničnoj internet prezentaciji Opštine Bački Petrovac.
PREDSEDNCA KOMISIJE
Anna Vrbovska, master ek.
У Општини Бачки Петровац од прошле недеље налазе се билборд панои на којима су истакнути најбољи ђаци са територије ове општине који су постигли запажене резултате на републичким и међународним такмичењима из науке и уметности.
Пројекат Учим+Знам=Вредим, који заједнички на територији ове локалне самоуправе спроводе Удружење за промоцију друштвене одговорности и Општина Бачки Петровац, представио је у Бачком Петровцу пет ученица Основне школе „Јан Чајак“ и у Гложану једну ученицу Основне школе „Јозеф Марчок Драгутин“. Такође, у Бачком Петровцу на једном билборду представљено је свих шест ђака са подручја бачкопетровачке општине који су учествовали у овогодишњем пројекту Учим+Знам=Вредим.